undefined

Blogerki 60+

Definicja blogera, czy blogerki, nie jest jednoznaczna i nie do końca wyjaśnia, kim są autorzy coraz bardziej popularnych dzienników internetowych, dzielący się z czytelnikami swoimi opiniami, inspiracjami, wrażeniami i odczuciami. Ale nawet ci, którzy swobodnie poruszają się w świecie mediów internetowych i bez problemów rozpoznają znanych blogerów, śledząc ich zapiski, prawdopodobnie utożsamiają autorów blogów z osobami z młodego pokolenia zakładając, że to właśnie grupa 16+ jest za pan brat z Internetem i społecznościową komunikacją. Okazuje się, że nie tylko młodzi kochają kontakty w sieci. Coraz częściej do głosu dochodzą starsi, w tym blogerki 60+.

Autorzy internetowych blogów zajmują się różnorodną tematyką – od kuchni począwszy, poprzez modę, makijaż i fryzury, na motoryzacji skończywszy. Omawiają najnowsze trendy, chwalą lub ganią poszczególne produkty, inspirują do wyborów zakupowych, kreują style. Jest to najbardziej widoczne w modzie, na temat której wypowiada się wielu blogerów, z wyraźną przewagą blogerek.

Dojrzałość jest w cenie
Młode blogerki modowe muszą liczyć się z konkurencją ze strony starszych koleżanek, bowiem coraz większą popularność zyskują blogerki 60+ udostępniające w Internecie swoje opinie na temat aktualnej mody. Działają aktywnie w sieci proponując interesujące stylizacje dla swojej grupy wiekowej, namawiają do stosowania odważnych połączeń kolorystycznych i sięgania po intrygujące fasony. Bo przecież nigdzie nie jest powiedziane, że drapieżny, rockowy styl jest zarezerwowany wyłącznie dla młodych, a paniom po 60-ce pozostają jedynie ponure sweterki i smutne, bezkształtne spódnice. Modne spodnie w połączeniu z miękkim golfem czy eleganckim żakietem doskonale się prezentują na każdej kobiecie niezależnie od wieku. Blogerki 60+ udowadniają, że po pierwsze 60 lat to nie starość, a po drugie, że moda jest dla wszystkich. Każdy wybiera sobie styl, w którym czuje się komfortowo. Blogerki 60+ to dowód na to, że nie ma mody 60+ – jest po prostu moda. Modę we wszystkich jej odsłonach można będzie wkrótce znaleźć w MODO Domy Mody, gdzie swoje butiki otwierają zarówno topowi polscy projektanci – Łukasz Jemioł, Paprocki&Brzozowski, Mariusz Przybylski, Teresa Rosati czy Natasha Pavluchenko, jak też młodzi, świetnie się zapowiadający adepci branży fashion – Mariusz Brzeziński, Monika Ogórek, Liliana Pryma, Jacob, Maciej Sieradzky, Szpila Clothing i wielu innych. W ich kolekcjach blogerki 60+ znajdą liczne inspiracje do swoich blogów i nowych stylizacji.

Profesjonalizm
O modzie, jej różnorodnych obliczach i panujących w niej trendach piszą na ogół kobiety. W sieci można znaleźć mnóstwo blogów, których autorki zamieszczają regularne wpisy o najnowszych kolekcjach, modnej kolorystyce, rzeczach „must have” i miejscach, gdzie je można znaleźć. Polskie blogerki modowe to kobiety doskonale poruszające się w świecie mody, świadome najmodniejszych stylów i uważnie obserwujące rynek. Bywają na pokazach organizowanych przez projektantów, oglądają look booki z modą na kolejne sezony. W swoich obserwacjach korzystają z inspiracji dostarczanych przez projektantów i stylistów, wybierają najciekawsze propozycje i na ich bazie tworzą swoje modowe propozycje. Już wkrótce będą mogły kolejne pomysły zaczerpnąć z licznych butików z kreacjami zarówno czołowych polskich projektantów, jak i ich młodszych koleżanek i kolegów, którzy dopiero startują w branży. Ogromny świat mody znalazł bowiem swoje miejsce w MODO Domy Mody w Warszawie. Centrum MODO zgromadziło pod swoim dachem ponad 350 butików oferujących odzie obuwie i dodatki w trzech uzupełniających się strefach – strefie designu Art Fashion, strefie marek Brand Fashion i strefie mody popularnej POP Fashion.

Dodaj komentarz